دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1398 - 20:30
عضو شورای شهر تهران در گفتگو با آنا:

ساماندهی دستفروشان مترو نیازمند همراهی مردم است/ نظارتی بر کالاهای عرضه‌شده توسط دستفروشان نیست

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی دستفروشان مترو و بساط‌گستران نیازمند فرهنگ‌سازی و همراهی مردم است چون هیچ اقدام اجتماعی بدون مشارکت مردم به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر : 412641
1398041010203934617774134.jpg

مجید فراهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با پدیده دستفروشی در مترو اظهار کرد: به‌طور کلی تلاش شهرداری تهران این است تا با ساماندهی دستفروشان از تضییع حقوق عامه مردم به‌واسطه اشغال فضاهای عمومی شهر جلوگیری کنند.


وی ادامه داد: معمولاً مأموران مترو تلاش می‌کنند تا علاوه بر جلوگیری از بساط‌گستری در واگن‌های مترو از فعالیت دستفروشان در ایستگاه‌ها نیز ممانعت به‌عمل آورند ولی بعضاً شاهددفاع مردم از این افراد هستیم.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که علاوه بر اشغال فضای مترو، بر کالاهای عرضه شده نیز نظارتی صورت نمی‌گیرد، گفت: در صورت عدم جلوگیری از فعالیت دستفروشان در مترو در آینده شاهد غیرقابل کنترل شدن وضعیت دستفروشان در مترو خواهیم بود.


فراهانی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیازمند فرهنگ‌سازی و همراهی مردم است چون هیچ اقدام اجتماعی بدون مشارکت مردم به نتیجه نخواهد رسید و در این میان باید از ظرفیت رسانه‌ها بهره برد.


انتهای پیام/4105/ 
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته