دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران:

دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در 5 رشته جدید دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از پذیرش دانشجو در پنج رشته جدید این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 412627
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۸_۱۲-۵۲-۴۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، حسین اسماعیلی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران مولود انقلاب و یاری‌گر دولت‌ها مختلف دانست و اظهار کرد: بار عظیمی از آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است که اگر دانشگاه آزاد نبود این هزینه‌های هنگفت برای هر دولتی بسیار سخت می‌شد.


وی با تأکید بر راه‌اندازی حدود 100 رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: میزان استقبال هم در دانشگاه‌های دولتی و هم دانشگاه آزاد اسلامی کاهش‌یافته؛ ولی به دلیل نظام مالی شهریه‌ای، میزان آسیبی که دانشگاه آزاد اسلامی دیده، بیشتر از دانشگاه‌های دولتی است؛ بنابراین دولتمردان باید مساعدت جدی به این مجموعه علمی که متعلق به همه مردم ایران است، معمول دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران درآمدهای غیرشهریه‌ای و کاهش هزینه‌ها را ازجمله راه‌های جبران کمبود اعتبارات مالی دانست و افزود: سال جاری قصد داریم درآمدهای غیرشهریه‌ای را به 15 درصد ارتقا دهیم.


اسماعیلی درباره تصویب پنج رشته جدید و 10 رشته در دست اقدام مطرح کرد: رشته‌های روانشناسی عمومی، مدیریت کسب‌وکارهای کوچک، مدیریت امور بانکی، علوم ورزشی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی به تصویب رسیده و سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانشجو است.


وی با بیان اینکه برای تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با کسب مجوز دو روز مرخصی تشویقی تعلق گرفته است، اظهار کرد: کارکنان این واحد دانشگاهی با ایثار و از خود گذشتگی چند سال است که از اضافه‌کار و کارانه و دیگر مزایا محروم هستند؛ اما با همه تلاش برای اعتلای دانشگاه ایستادگی می‌کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته