دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 12:21
رجبی در گفتگو با آنا:

کمیته انضباطی از امثال بلبلی می‌گذرد/ استقلال را در تهران شکست می‌دهیم

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: کمیته انضباطی معمولاً در پرونده امثال محمد بلبلی که ابتدا با تیمی قرارداد داخلی می‌بندند و سپس به تیم دیگری می‌روند از بازیکن می‌گذرد.
کد خبر : 412601
محمد بلبلی 547.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال اقدام به جذب محمد بلبلی مهاجم جوان فوتبال کشور کرد که فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت نمایش قابل قبولی را ارائه کرده بود. بلبلی پیش از حضور در استقلال قرارداد داخلی با باشگاه فولاد خوزستان منعقد کرده بود که این موضوع ممکن است محرومیت 6 ماهه‌ای برای او به همراه داشته باشد.


حمیدرضا رجبی در خصوص اینکه خبر محرومیت بلبلی مطرح شده است، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: در یکی از رسانه‌ها خبری زده بودند که بلبلی با محرومیت 6 ماهه مواجه شده است. این موضوع از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام نشده بود و نمی‌دانم بر اساس چه دلایلی این خبر مطرح شده است.


وی ادامه داد: کمیته انضباطی همیشه از پرونده‌هایی که امثال محمد بلبلی داشته‌اند گذشت کرده است ولی نمی‌دانم این بار چه تصمیمی می‌گیرد. آنچه مسلم است محرومیت بلبلی هنوز تأیید نشده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبری در این زمینه به باشگاه فولاد خوزستان اعلام نکرده است.


مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص دیدار این هفته تیمش در خانه استقلال اظهار کرد: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و این هفته در زمین خود بازی می‌کند. این تیم از حمایت هواداران خودی برخوردار است و می‌خواهد برنده از زمین خارج شود ولی بازیکنان فولاد نیز ناامید نیستند. به دنبال کسب امتیاز هستند و حتی تلاش خواهند کرد تا استقلال را در خانه‌اش شکست دهند.


رجبی یادآور شد: فولاد خوزستان در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال، مقابل صنعت نفت آبادان در شرایطی که توپ و میدان را در اختیار داشت و مالک بازی بود، روی یک شوت تماشایی بازنده شد. رقابت‌های لیگ 30 هفته است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد فولاد همیشه بازنده می‌شود. تیم جوان و آینده داری داریم و از این هفته برابر استقلال تهران تلاش خواهیم کرد تا امتیازات خوبی را جمع‌آوری کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته