دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 15:03
اشجاران در گفت‌وگو با آنا:

12 واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) فعال هستند

مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره)شهرری با محوریت نانو بایوتکنولوژی با حضور دکتر میرزاده و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز افتتاح و به بهربرداری رسید.
کد خبر : 41257


معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: مرکز رشد این واحد دانشگاهی مشتمل بر 12 واحد فناور در فضای بالغ بر 1200 متر مربع راه‌اندازی شده است که 5 واحد فناوری مستقر شده در این مرکز به مرحله تولید محصول و عقد قرارداد رسیده‌اند.


دکتر علی اشجاران خاطرنشان کرد: عقد تفاهم‌نامه و تعامل کاری واحدهای فناوری واحد با وزارت جهاد کشاورزی، صنعت دفاعی، صنایع آب و فاضلاب و صنایع پزشکی در حال انجام است و برخی از این محصولات به شکل پیش‌فروش در اختیار علاقه‌مندان و متقاضیان صنایع مختلف در آینده نزدیک قرار خواهد گرفت.


وی گفت: طرح نامه‌های متعددی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان نیز از طرف محققان و پژوهشگران دریافت شده که بررسی‌های آنها در شورای دانش‌بنیان واحد نهایی شده و در حال گذراندن اخذ مجوز شورای مرکزی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی است که در آینده نزدیک به مرحله اجرایی خواهد رسید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب