دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دانشگاه آزاد اسلامی گچساران:

محرم ماه تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ماه محرم را ماه تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) دانست.
کد خبر : 412525
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۳_۰۹-۵۷-۲۴-001.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران، مهدی رجبی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران صبح امروز در مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون پایانی کارگاه  تفسیر سوره مبارکه حشر، ماه محرم را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) دانست و اضافه کرد: واحد گچساران در ماه محرم علاوه بر برنامه‌های هیئتی و سینه‌زنی، سمینارهای معرفتی را برای دانشگاهیان در نظر گرفته است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در برنامه‌ریزی سفر پربرکت اربعین حسینی نیز برای دانشگاهیان تسهیلاتی را قرار داده تا بتوانند از فیوضات این سفر معنوی بهره ببرند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: پس از برگزاری کارگاه  تفسیر سوره مبارکه حشر در واحد گچساران به مدت 32 ساعت، آزمون کتبی برگزار و از بین کارکنان صادق عبدی، کبری حیدری و علی محمد جهانبخشی به ترتیب اول تا سوم شدند و محسن احمدی نیز از بین اعضای هیئت علمی به مقام نخست دست یافت.


رجبی اظهار کرد: واحد گچساران با برنامه‌ریزی و تشکیل شورای فرهنگی منظم، بخشنامه‌های ابلاغی در مباحث  فرهنگی و به‌خصوص قرآن و عترت و اقامه نماز را اجرایی می‌کند و با تبلیغات مناسب و استفاده از مربیان کارآزموده، زمینه حضور فعال اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان را فراهم می‌آورد.


وی به کسب مقام‌ های فرهنگی در استان و کشور توسط این دانشگاه اشاره و اظهار کرد: در بحث اقامه نماز این واحد دانشگاهی 6 سال در کشور، مقام برتر را کسب کرد و در مسابقات قرآن و عترت نیز چند سال پیاپی در استان به مقام‌های برتر دست یافت و در بخش‌های مختلف دانشجویان، استادان و کارکنان به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.


به گزارش آنا، صبح امروز از نفرات برتر آزمون پایانی کارگاه  تفسیر سوره مبارکه حشر و نامه امام علی علیه‌السلام به عثمان‌بن‌حنیف  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تجلیل شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته