دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1398 - 09:32

واکنش رئیس انجمن ورزشی نویسان به اظهارات تاج

رئیس انجمن ورزشی نویسان در واکنش‌ها به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیچ‌گاه موافق اظهارات مهدی تاج درباره محرومیت خبرنگاران فوتبال نبوده و نیست.
کد خبر : 412488
IMG13380506.jpg

به گزارش‌‌ گروه ورزشی خبرگزاری آنا از وزارت ورزش و جوانان، به دنبال پخش اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت خبرنگاران، عبدالحمید احمدی دراین‌باره گفت: موضوع جلسه پیشگیری کاهش خشونت در ورزشگاه‌ها و گزارش اقدامات انجام‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی‌ربط بود.


وی ادامه داد: بخشی از صحبت‌های تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه راجع به مقررات انضباطی لیگ نوزدهم به‌صورت تقطیع شده در رسانه‌ها منعکس شد که واکنش همکاران رسانه‌ای را به همراه داشت.


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: طبعاً این جانب به‌عنوان معاون وزیر و رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در مقام توضیح یا پاسخ درباره سخنان رئیس فدراسیون فوتبال نبوده و نیستم لکن این‌که ادعاشده موارد مطرح‌شده راجع به محرومیت خبرنگاران همراه با تأیید از سوی اینجانب بوده است به‌هیچ‌وجه صحیح نبوده و نه در جلسه فوق و نه در هیچ موقعیت دیگر با محرومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه و هم رأی نبوده‌ام.


احمدی درباره حمایت‌های معاونت فرهنگی از مجموعه وزین رسانه‌های ورزشی کشور گفت: به گواه همکاران و برای نظم بخشیدن و تسهیل حضور همکاران رسانه‌ای در مجموعه رویدادهای ورزشی داخلی و خارجی انجام‌شده در سالیان اخیر و ساماندهی وضعیت رسانه‌ای لیگ برتر فوتبال و به‌ویژه لیگ نوزدهم تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌ام و امیدوارم با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این مهم با توجه به تصمیمات اتخاذشده در جلسات متعدد هفته‌های اخیر در جهت تأمین شرایط بهتر کاری برای همکاران رسانه‌ای محقق شود.


وی در پایان با تأکید بر حق نقد و سؤال برای رسانه‌ها گفت: امیدوارم در اظهارنظرها و نقدها که حق مسلم اهالی رسانه است از دایره حق و انصاف خارج نشویم و همواره بر مدار آن حرکت کنیم که به‌طور قطع رضایت خلق و خالق را به همراه خواهد داشت.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته