دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 20:57

میشل عون حملات پهپادی اسرائیل را «اعلام جنگ» به لبنان خواند

رئیس‌جمهور لبنان امروز گفت کشورش می‌تواند حملات پهپادی اسرائیل به خاک خود را «اعلام جنگ» به‌حساب آورد و از تمامیت ارضی‌ خود دفاع کند.
کد خبر : 412457
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، میشل عون با اشاره به حمله پهپاد رژیم اشغالگر قدس به این لبنان گفت:  کشورش می‌تواند این حملات پهپادی را «اعلام جنگ» به‌حساب آورد و از تمامیت ارضی‌ لبنان دفاع کند.


رئیس‌جمهور لبنان در این باره گفت: «آنچه اتفاق افتاد شبیه نوعی اعلام جنگ بود که به ما اجازه می‌دهد از حق‌مان برای دفاع از تمامیت ارضی خود دفاع کنیم.»


از سوی دیگر رئیس مجلس کویت در تماس تلفنی با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان از آمادگی کویت برای حمایت لبنان در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.


مرزوق الغانم رئیس مجلس امت کویت در تماس تلفنی با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان از آمادگی کویت برای حمایت لبنان در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.


رئیس مجلس امت کویت در این تماس تلفنی مراتب محکومیت و انزجار مجلس امت کویت و ملت کویت از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در بامداد روز گذشته را ابراز داشت و از آمادگی کامل برای ارائه هر نوع حمایتی از لبنان در برابر حملات اسرائیل خبر داد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: میشل عون نبیه بری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته