دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 20:00
کاتب در گفتگو با آنا:

عدم تزریق به موقع منابع بانکی از موانع تولید است

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تزریق صحیح و به موقع منابع بانکی به تولید، اگر به‌درستی صورت نگیرد به رونق کسب و کار ضربه خواهد زد.
کد خبر : 412343

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره موانع موجود بر سر راه تولید اظهار کرد: متأسفانه شرایط برای کسب و کار مطلوب نیست و همین امر سلامت جامعه را تهدید می‌کند.


وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور گفت: تلاش آمریکا در تحریم‌های ثانویه برای به صفر رساندن درآمدهای نفتی و تحریم صنایع خارجی برای ورود به بازار ایران هم یکی از عناصری بود که  سر راه تولید در کشور قرار گرفت و هر چند مسئولان را وادار به نگاه به داخل و شناسایی ظرفیت‌های داخلی کرد، اما اثرات اولیه آن را نمی‌توان نادیده گرفت.


رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تزریق صحیح و به موقع منابع بانکی به تولید هم مباحثی است که اگر به‌درستی صورت نگیرد به رونق کسب و کار ضربه خواهد زد. 


به گزارش آنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در روز چهارشنبه هفته گذشته  تولیدکنندگان را رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمنان معرفی کردند و با انتقاد مجدد از مشکلات موجود بر سر راه ایجاد واحدهای تولیدی، گفتند: گاهی برای فعالیت یک واحد تولیدی باید نه از ۷ خوان بلکه از ۷۰ خوان عبور کرد که مسئولان باید این مشکل جدی را حل و مقررات زائد و موانع تولید را رفع کنند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته