دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 11:32
دهخدا:

حضور رؤسای فدراسیون‌ها به‌عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی به یونیورسیاد تجربه موفقی است

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: استفاده از رؤسای فدراسیون‌ها به‌عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی دانشجویان به یونیورسیاد تجربه موفقی است.
کد خبر : 412290

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی بعد از سی‌امین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ایتالیا در فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.


در این جلسه  ابتدا محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گزارشی از سی‌امین دوره یونیورسیاد ارائه داد و اظهار کرد: کاروان کیفی کشورمان در این مسابقات توانست ۱۷ مدال را از آن خود کند و در جایگاه نهم دنیا قرار بگیرد. بنا به بررسی‌های انجام‌شده در بین ۱۰ کشور برتر این دوره از مسابقات کمترین ورزشکار را اعزام کرده بودیم؛ ۴۱ ورزشکار و ۱۷ مدال یعنی تقریباً از هر دو ورزشکار یک مدال به دست آورده است. در این مسابقات اولیگ رئیس فدراسیون بین‌المللی دانشگاهی ابراز امیدواری کرد که بعد از انتخابات به ایران سفر خواهد کرد.


وی افزود: استفاده از چندین رئیس فدراسیون به‌عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی تجربه‌ موفقی بود که در سی‌امین دوره مسابقات دانشجویان جهان به دست آمد. همچنین در این مسابقات باید از بهترین کادرهای فنی استفاده شود.


از دیگر موارد بحث در این جلسه بحث برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان پسر دانشگاه‌های آسیا بود که از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس انجمن بدن‌سازی و پاورلیفتینگ مطرح شد، همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران یونیورسیاد، گرامیداشت روز فیزو و نحوه برگزاری المپیاد ملی بحث و تبادل‌نظر شد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته