دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1398 - 11:12
طباطبایی حسینی:

ادغام 3 مؤسسه معاونت امور فرهنگی نهایی نشده است/ گمانه‌زنی‌ها درباره مدیرعامل مؤسسه جدید مورد تأیید نیست

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح ادغام مؤسسات زیرمجموعه معاونت امور فرهنگی در حال بررسی ساختاری است و هنوز این ساختار نهایی نشده است.
کد خبر : 412284
n00235047-t.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد طباطبایی حسینی درباره طرح ادغام سه مؤسسه معاونت امور فرهنگی گفت: طرح ادغام مؤسسات زیرمجموعه معاونت امور فرهنگی در حال بررسی ساختاری است و هنوز این ساختار نهایی نشده است.


وی ادامه داد: همچنین درباره این که چه کسی مدیرعامل مؤسسه جدید خواهد بود، تاکنون بحثی صورت نگرفته است و به همین جهت گمانه‌زنی‌هایی که در این‌ باره در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، صحت ندارند.


مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تعیین ساختار مؤسسه جدید گفت: طرح ادغام مؤسسات معاونت امور فرهنگی در یک مؤسسه در حال بررسی‌های ساختاری و اساسنامه‌ای است و در وهله نخست باید یک چارت و ساختار برای آن تعریف شود.


وی ادامه داد: در حال حاضر چندین طرح برای موضوع ادغام مؤسسات مطرح شده که کارگروه بررسی مؤسسات معاونت امور فرهنگی در مورد یک طرح به جمع‌بندی رسیده است.


طباطبایی حسینی تصریح کرد: هر گونه گمانه‌زنی درباره انتخاب مدیرعامل جدید مورد تأیید معاونت امور فرهنگی نیست و بر اساس دستور معاون محترم فرهنگی وزیر، اطلاع‌رسانی در این زمینه فقط از طریق روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/4072/4028/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته