دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 14:20
در آغاز یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران؛

مهدی چمران: حادثه منا نشانه بی‌تدبیری آل‌سعود در مراسم حج است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه سرزمین منا و جان باختن تعداد قابل توجهی از مسلمین در این حادثه گفت: این حادثه نشانگر بی‌تدبیری آل‌سعود است و شاهد هستیم که آل‌سعود همچنان با غرور و تکبر جاهلی زندگی می‌کنند.
کد خبر : 41228

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در آغاز یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان در چنین ایامی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس است و امیدواریم به گونه‌ای رفتار کنیم که روز واپسین در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.


وی به حادثه منا و جان‌باختن تعداد قابل توجهی از مسلمانان اشاره کرد و گفت: این حادثه تأثر انگیز در ارتباط با سرزمین مکه و منا منجر به شهادت و جان باختن تعداد زیاد از مسلمانان شد و این درحالی است که تعدادی هنوز مفقود هستند و طبق پیش‌بینی‌ها آن‌ها نیز به خیل شهدا پیوسته‌اند.


چمران این حادثه را در اثر بی‌تدبیری مسئولان آل‌سعود دانست و گفت: این مصیبت را به همه خانواده‌های داغدار، مقام معظم رهبری و حضرت بقیه‌العظم تسلیت عرض می‌کنم.


رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: آل‌سعود با همان غرور و تکبر جاهلی زندگی می‌کند و درواقع جان و مال انسان برای آن‌ها ارزش ندارد.


وی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک و با توجه به خون پاکی که در این اتفاق در سرزمین منا ریخته شده است، شاهد آزادی واقعی در سرزمین وحی باشیم.


رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، تاکید کرد: این روز را نیز به همه آتش‌نشانان تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها را داریم و امیدواریم مدیریت شهری نیز در ارائه مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز پیشگیری‌های لازم از موضوع آتش و ایمنی را انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته