دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 15:53
ایمان‌‎زاده در گفتگو با آنا از چین مطرح کرد؛

کاپ قهرمانی و نائب قهرمانی دستاورد حضور دانشگاه آزاد در مسابقات تکواندوی جام جهانی

مدیر فنی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکواندو جام جهانی 2019 چین از کسب مقام قهرمانی و نائب قهرمانی در این مسابقات خبر داد.
کد خبر : 412173
637022744573818687jam-jahani.jpg

رضا ایمان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا  با بیان اینکه تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2019 حضور پیدا کرده است، اظهار کرد: این مسابقات در سه بخش دختران، پسران و میکس برگزار می‌شود که ما در دو بخش میکس و پیران شرکت کردیم.


وی افزود: در بخش پسران مسابقات جام جهانی 2019 توانستیم به سه برد پیاپی در مقابل تیم‌های قراقستان، چین و کره جنوبی به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. همچنین در بخش میکس نیز با شکست تیم‌های ساحل عاج و روسیه به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم و در یک مبارزه سخت  برابر نماینده میزبان واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم.


مدیر فنی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات تکواندو جام جهانی ۲۰۱۹ با بیان اینکه قدرت‌های جهان در این مسابقات حضور داشتند، عنوان کرد: در این مسابقات تیم‌های همچون روسیه و چین و... حضور داشتند از همین رو کسب مقام را در این مسابقات دشوار کرده بود. 


گفتنی است؛ حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. هدایت این نفرات برعهده سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به‌عنوان مربی است.


این رقابت‌ها ۸G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب‌قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز ۵ هزار دلار اهدا می‌شود.


هوگوپوشان ایرانی صبح سه شنبه پنجم شهریورماه سال جاری به کشور باز می‌گردند.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو چین
ارسال نظر
هلدینگ شایسته