دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 10:17

ایجاد 5 خط پروازی جدید میان ایران و امارات

شرکت «فلای دبی» روز گذشته (سه‌شنبه) برقراری ارتباط پروازی با 5 شهر اهواز، همدان، اصفهان، شیراز و تبریز در ایران را اعلام کرد.
کد خبر : 4121

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رسمی امارات، شرکت «فلای دبی» امارات روز گذشته (سه‌شنبه) از برقراری ارتباط پروازی با ۵ شهر اهواز، همدان، اصفهان، شیراز و تبریز در ایران خبر داد. بدین ترتیب این شرکت، شبکه پروازی خود به ایران را به 7 شهر گسترش داده است. شهرهای تهران و مشهد در سال 2014 با این شرکت هوایی به دبی متصل شده بودند.


براساس این گزارش، پروازهای شیراز، اصفهان و اهواز به ترتیب در 8، 11، و 14 مارس (17، 20 و 23 اسفند) افتتاح خواهد شد و قرار است شهرهای همدان و تبریز هم در 16 مارس (25 اسفند) به این شبکه بپیوندند.


«غیث غیث» مدیرعامل شرکت «فلای دبی» گفت: ما خوشوقتیم که به شهرهای جدید در جمهوری اسلامی ایران پرواز خواهیم کرد. 6 ماه پیش پروازهای ما به تهران و مشهد آغاز شد و ما متوجه تقاضای بالای مسافرانی بودیم که می‌خواهند به دبی سفر کنند. بدین ترتیب تعداد پروازهای هفتگی ما به ایران به 23 پرواز می‌رسد و مسافران می‌توانند پروازی راحت میان امارات و ایران داشته باشند.


سال گذشته «فلای دبی» 23 مقصد جدید را به شبکه پروازی خود افزود. این خط هوایی اکنون در هفته 1400 پرواز به 94 مقصد جهانی در محدوده 6 ساعت پروازی با دبی دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: امارات ایران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب