دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 12:47

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها فردا در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ، فردا چهارشنبه (هشتم مهر ماه) در مدارس سراسر کشور به طور همزمان با شعار «مهر در انتظار همدلی» با همکاری خیرخواهانه دانش آموزان و اولیای آنان نواخته می‌شود.
کد خبر : 41208

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مصطفی خاکسار قهررودی در ارتباط با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور، گفت: با هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است، فردا مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در 40 هزار پایگاه مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: این مراسم به طور نمادین در دبستان دخترانه شاهد حضرت زینب (س) واقع در شهرک آپادانا منطقه پنج با حضور مسئولان کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
خاکسار با بیان اینکه کمک‌های جمع‌ آوری‌شده در مدارس توسط مدیران و انجمن اولیا و مربیان در همان مدرسه توزیع خواهد شد، گفت: در صورتی که مدرسه‌ای دانش‌آموز نیازمند کمتر داشته باشد، این کمک‌ها در سایر مدارس مورد نیاز توزیع می‌شود.
وی یادآور شد: امسال جشن عاطفه‌ها در دو بخش مردمی در روزهای 26و 27 شهریور ماه جاری با هفت هزار پایگاه برگزار شد و بخش دوم نیز فردا با حضور دانش آموزان و اولیای آنان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس، به منظور جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای ‌مردمی جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و محروم توسط کمیته امداد در سراسر کشور اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته