دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 16:00
در جلسه شورای فرهنگی واحد بابل مطرح شد

دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو در تبیین فرهنگ قرآن و عترت (ع) در سطح کشور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی برنامه‌های خوبی تدوین کرد و همیشه در تبیین فرهنگ قرآن و عترت(ع) در سطح کشور پیشرو است.
کد خبر : 41204

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حسن قلی پور در جلسه شورای فرهنگی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حادثه‌دیدگان و بستگان قربانیان حادثه منا در مراسم حج ابراز همدردی کرد و گفت: این واقعه مصیبت بسیار بزرگی برای جهان اسلام به ویژه ملت ایران بود و این حادثه در اثر بی مدیریتی دولت آل سعود است.


قلی پور بیان کرد: یکی از بهترین کارهای فرهنگی که در دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون بازتاب خوبی داشت، برگزاری منظم مسابقات قرآن و عترت(ع) بود که برنامه‌های قرآن و عترت(ع) در بخش دانشجویان، استادان و کارکنان در طول فعالیت دانشگاه خوب نهادینه شده است.


سرپرست واحد بابل با توجه به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی خوشبختانه رشد فکری فرهنگی خوبی انجام شد، افزود:ما اعضای شورای فرهنگی از همه کسانی که با برنامه‌ریزی دقیق در چاچوب قانون فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم.


وی تصریح کرد: لازم است به همه دانشجویان در اجرایی کردن فعالیت و برنامه‌های کارآمدی، مباحث فرهنگی، هنری و اجتماعی هویت و شخصیت داده شود.


عضو هیأت امنای استان مازندران نماز را بالاترین نماد دینی و مذهبی دانست و افزود: تمام کارهای فرهنگی باید برپایه نماز استوار شود، اهل نماز زشتی و پلیدی‌ها را از خود دور می‌کنند، اگر تمام زندگی و کارهایمان بر اساس نماز باشد هم نزد خداوند متعال سربلند خواهیم بود و هم در زندگی به سعادت و خوشبختی خواهیم رسید.


قلی پور خطاب به کارکنان دفتر فرهنگ اسلامی گفت: ستاد اقامه نماز دانشگاه با بکارگیری کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی بیشتر مورد توجه اهمیت قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته