دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 12:27

اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی برگزار می‌شود

اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی به همت انجمن علمی فیزیوتراپی ایران از ۷ تا ۸ آبان ۹۴ در هتل المپیک تهران برگزار می شود .
کد خبر : 41203

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر عارف سعیدی دبیر اجرایی اولین سمینار فیزیوتراپی ورزشی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این سمینار آشنایی با تازه‌های فیزیوتراپی ورزشی در ایران برای متخصصان فیزیوتراپی ورزشی و سایر حرفه‌هایی که به نوعی با آسیب‌های ورزشی رو به رو هستند.


وی افزود: فیزیوتراپیست ورزشی، اولین فردی است که با ورزشکار مصدوم روبه رو می‌شود و اولین خط درمان در آسیب های ورزشی به دست فیزیوتراپیست ورزشی است که از همان ابتدا مکانیسم آسیب به ورزشکار را می‌بیند و اولین و بهترین فردی است که می‌داند ورزشکار چطور آسیب دیده و بهترین تصمیم گیرنده برای درمان ورزشکار است.


دبیر اجرایی اولین سمینار ملی فیزیوتراپی ورزشی، محورهای مورد بحث در این سمینار را آخرین رویکردهای فیزیوتراپی بعد از آسیب‌های ورزشی بافت نرم، برخورد با صدمات حاد ورزشی، برخورد با صدمات مکرر مزمن در ورزش و نقش مدالیته‌های فیزیوتراپی در بهبود آسیب‌های ورزشی و همچنین آماده نمودن ورزشکار برای بازگشت به زمین پس از صدمات و جراحی عنوان کرد.


وی اظهار کرد: این سمینار دارای ۱۰ امتیاز بازآموزی برای متخصصان فیزیوتراپی ورزشی، متخصصان پزشکی ورزشی و سایر حرف پزشکی است که به نوعی با آسیب‌های ورزشی از جمله متخصصان مغز و اعصاب و متخصصان ارتوپدی، مواجه هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته