دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 15:30
در هفته دولت؛

16 پروژه گردشگری هرمزگان با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 16 پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از 20 میلیارد تومان در این هفته خبر داد.
کد خبر : 411981
1002.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح 16 پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از  20 میلیارد تومان در این هفته خبر داد.


وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح شامل 14 اقامتگاه بومگردی با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد و 790 میلیون تومان در بندرعباس، بستک، هرمز، حاجی‌آباد پارسیان، بندرلنگه و سیریک است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال 69 نفر فراهم می‌شود.


مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه دو زیرساخت گردشگری نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: زیرساخت گردشگری گوهر دو سیریک و تخت بندرعباس با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.


برومند درباره پروژه‌هایی که در این هفته کلنگ‌زنی و آغاز به کار می‌کنند، عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خورآذینی در شهرستان سیریک، ایجاد زیرساخت گردشگری طبل در شهرستان قشم و ساماندهی و معرفی و ارتقای گردشگری سواحل مکران در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دو مجتمع تفریحی گردشگری در شهرستانهای حاجی‌آباد و قشم (لارک) و دو سفره‌خانه سنتی در شهرستان‌های بستک و قشم (لارک) نیز در این هفته کلنگ ساخت آنها به زمین زده می‌شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته