دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 11:42
معاون قضائی دادگستری البرز مطرح کرد؛

پیشگیری از قاچاق کالای سلامت‌محور در دستور کار

معاون قضائی رئیس کل دادگستری البرز و رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز این استان بر لزوم پیشگیری از قاچاق کالای سلامت‌محور تأکید کرد.
کد خبر : 411910
پیشگیری از قاچاق کالای سلامت محور در دستور کار.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز، داراب خانی در سومین  جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان البرز در سال 98 که در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان برگزار شد بر لزوم پیشگیری از قاچاق کالای سلامت‌محور تأکید کرد.


وی از برگزاری جلسات کارگروه پیشگیری از قاچاق کالای سلامت‌محور در محل ادارات و دستگاه‌های کاشف در سال جدید خبر داد و هدف از این تصمیم را پویایی و ایجاد نشاط و تنوع در برگزاری جلسات عنوان کرد.


معاون قضائی رئیس کل دادگستری البرز و رئیس کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز افزود: کارگروه پیشگیری با شناسایی و احصای مشکلات قانونی، درصدد رفع آنهاست و این امر با همکاری تمام اعضا محقق می‌شود و البته نظم در امور و تسریع در اجرای تکالیف قانونی از مؤلفه‌های اساسی موفقیت در تمام امور است.


در این جلسه نماینده سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز درباره اقدامات پیشگیرانه در عرضه خارج از شبکه سوخت و ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و بررسی موضوع ضرورت پلاک‌گذاری آنها در اختصاص کارت سوخت و سهمیه اختصاصی گزارش داد.


همچنین مقرر شد به منظور پیشگیری از قاچاق کالای سلامت‌محور، دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از اقدامات پیشگیرانه و بررسی علل افزایش مکشوفات قاچاق تجهیزات پزشکی، دارویی و لوازم آرایشی و بهداشتی را از ابتدای سال 98 به کارگروه گزارش دهد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته