دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازیکنان پدیده اعتصاب کردند/ تمرین امروز لغو شد

بازیکنان تیم پدیده مشهد به دلیل مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند.
کد خبر : 4119

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ پدیده مشهد در حالی به لیگ برتر صعود کرد که همه اهالی فوتبال این تیم را یکی از تیم‌های متمول لیگ می‌دانستند و البته علیرضا مرزبان نیز در مصاحبه‌های ابتدایی خود در ابتدای فصل ضمن حمایت از مسئولان باشگاه قاطعانه از بازگشت هیجان به فوتبال مشهد با حضور پدیده به هواداران خبر داد.


اکنون وضعیت این تیم متمول به شدت دگرگون شده و از آن همه زرق‌وبرق در ابتدای فصل نه تنها خبری نیست بلکه بازیکنان این تیم حتی در تمرینات خود از داشتن یک بطری آب معدنی هم محروم هستند.


بعد از اتفاقاتی که برای شرکت پدیده و پلمپ این شرکت با دستور قضایی صورت گرفت، وضعیت بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم نیز در هاله ابهام قرار گرفت به طوری که آنها هنوز مطالبات معوقه خود را دریافت نکرده اند.


چک‌های ارائه شده به بازیکنان برگشت خورده و آنها نیز از این موضوع به شدت عصبانی هستند،عنوان شده که باشگاه مشهدی اکنون حتی در سفر‌های خود برای انجام دیدارهایش مقابل حریفان در لیگ برتر دچار مشکل است.


بازیکنان پدیده نیز که از این وضعیت به سطوح آمدند دست به اعتصاب زده و تمرین امروز را لغو کردند.


همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که پیشتر تیم ابومسلم خراسان که سالهاست دیگر خبری از این تیم در لیگ برتر نیست به وضعیت فعلی پدیده دچار شده بود به طوریکه بازیکنان این تیم از اتوبوس‌های شرکت واحد برای حضور در مسابقات استفاده می‌کردند.


نکته دیگر آنکه مدیرعامل باشگاه پدیده بعد از توقیف شرکت اصلی این برند قاطعانه این موضوع را بی‌ربط با امور جاری باشگاه دانست و اعلام کرد باشگاه پدیده با قدرت به مانند گذشته کار خود را ادامه خواهد داد اما اکنون با توجه به برجسته شدن مشکلات از مشهد خبر می‌رسد پدیده در وصعیت قرمز قرار دارد و شاید به سرنوشت ابومسلم دچار شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده پدیده مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته