دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 00:30
رضایی‌کوچی در گفتگو با آنا:

گزارش مجلس درباره قصور دستگاه‌های دولتی در حوزه مسکن به صحن می‌آید

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی گزارشی  در ارتباط با آسیب‌شناسی مسکن در رابطه با قصور دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسکن و مواردی که لازم است زیرساخت‌ها برای تهیه مسکن عمومی مهیا شود را به صحن علنی می‌آوریم.
کد خبر : 411820

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه دولت سرعت عمل خود را در حوزه مسکن بالا ببرد، اظهار کرد: به‌زودی گزارشی  در ارتباط با آسیب‌شناسی مسکن در رابطه با قصور دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسکن و مواردی که لازم است زیرساخت‌ها برای تهیه مسکن عمومی مهیا شود را به صحن علنی می‌آوریم.


وی افزود: لازم است میان دستگاه‌هایی مانند بانک‌‌ها و وزارتخانه‌هایی  مانند نیرو، نفت، راه و شهرسازی و... که در ارتباط با زیر ساخت مسکن مسئول هستند و باید در این حوزه حضور داشته باشند هماهنگی‌ باشد تا کار در حوزه مسکن به نتیجه برسد.


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مسکن در سال گذشته گفت: باید به صورت کلان به سمت تولید مسکن رویم و دولت باید در این زمینه سرعت عمل خود را بالا ببرد.


رضایی‌کوچی با اشاره به مشکل بسیاری از مستاجران در تامین ودیعه مسکن هم بیان کرد: قرار شد، برای کمک به تامین ودیعه مسکن اقشار آسیب‌پذیر تسهیلات ارزان قیمت مسکن تعلق بگیرد.


رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بااشاره به مسکن مهر تصریح کرد: وضعیت در مسکن مهر بهتر است و دولت در این حوزه تلاش می‌کند و تا قبل از پایان سال 98، 500 هزار واحدی که بلاتکلیف بودند، تعیین تکلیف می‌شوند و در اختیار مردم قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
خیاطی از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
۰
مسکن نگو که بیچاره شدیم ما
هلدینگ شایسته