دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1398 - 15:36
استاندار اردبیل مطرح کرد؛

تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به استان اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری برای آبرسانی به استان اردبیل گفت: شهرستان گرمی نیز سهمیه خوبی از این اعتبار به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 411816
IMG_2697.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان گرمی اظهار کرد: طراحی برای دریاچه گردشگری گیلارلو از قبل انجام نگرفته بود که در حال حاضر طرح مناسبی برای این مجموعه اجرا شده است.


وی با بیان اینکه راه و شهرسازی متولی احداث رینگ دور دریاچه است که عملیات اجرایی آن شروع شده است، اضافه کرد:  در خصوص روشنایی نیز با اداره برق مبادله موافقت‌نامه صورت گرفته که عملیات روشنایی منطقه را به اتمام برسانند.


استاندار اردبیل عنوان کرد: بعد از تأمین زیرساخت‌ها، این مجموعه به بخش خصوصی واگذار و به عنوان قطب گردشگری گرمی مورد استفاده اهالی و مسافران قرار می‌گیرد.


بهنام‌جو با اشاره به اقدامات راهسازی در حوزه شهرستان گرمی تشریح کرد: در حال حاضر چهار خطه کردن جاده گرمی از سمت رضی در حال اجرا است.


وی با بیان اینکه امسال بیش از هشت کیلومتر این مسیر به بهرهبرداری می‌رسد، متذکر شد: فاز بعدی اقدامات حوزه راه زیرسازی ورودی شهر گرمی بوده که پنج کیلومتر آن رو به اتمام است.


استاندار اردبیل افزود: همچنین مجوزهای اولیه توسط راه و شهرسازی برای جاده گرمی به بیله‌سوار اخذ شده و همزمان با سفر رئیس جمهور چهار خطه کردن این مسیر آغاز می‌شود.


بهنام‌جو با اشاره به اجرای سه مجتمع آبرسانی در شهرستان گرمی از تکمیل آن تا دو سال آینده خبر داد و افزود: این سه مجتمع شامل تازه کند، موران و بالازاده بوده که برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.


وی بیان کرد: راه و آب از مشکلات اصلی شهرستان گرمی است که دولت سعی دارد در چند سال آینده خدمات قابل لمسی را در این خصوص به مردم این شهرستان ارائه  کند.


استاندار اردبیل با اشاره به تخصیص 500 میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری برای آبرسانی به استان اردبیل گفت: شهرستان گرمی هم سهمیه خوبی از این اعتبار به خود اختصاص داده است.


بهنام‌جو اظهار کرد: با توجه به اینکه بدنه سد تازه‌کند آماده شده؛ اما تصفیه‌خانه آبرسانی از این مجموعه به 110 روستا در پایین دست آماده نشده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته