دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1398 - 12:54
فنونی‌زاده در گفتگو با آنا:

پرسپولیس چراغ اول را روشن کرد/ کالدرون به بازیکن ناموفق میدان نمی‌دهد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: شاگردان گابریل کالدرون با شکست پارس جنوبی چراغ اول را روشن کردند و در کورس قهرمانی قرار گرفتند.
کد خبر : 411789
amid farahi-6.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد در ورزشگاه آزادی برابر پارس جنوبی جم به برتری یک بر صفر دست پیدا کند تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد.


مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: شاگردان گابریل کالدرون چراغ اول را روشن کردند و در روزی که اگر حریف باهوش بود می توانستند برنده نباشند به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کردند.


وی ادامه داد: در نیمه نخست شاهد بازی بی‌کیفیتی از سوی دو تیم بودیم اما در نیمه دوم شکل حرکتی تیم‌ها بهتر شد. بازیکنان پارس جنوبی در نیمه نخست دیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآوردند و در نیمه دوم هم صاحب موقعیت شدند اما تیزهوشی مهدی ترابی منجر به برتری پرسپولیس شد و حالا سرخ پوشان شرایط خوبی دارند.


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در چهار بازی اول که دیدم متوجه شدم که این فصل رقیب آسانی برای پرسپولیس وجود ندارد و اگر بازیکنان حریفی را دست‌کم بگیرند احتمال شکست وجود دارد. تیم‌ها کار کرده‌اند و می‌خواهند در لیگ برتر بالاترین رتبه را کسب کنند. عیار واقعی تیم‌ها از هفته سوم مشخص می‌شود و باید منتظر ماند تا مدعیان قهرمانی شناخته شوند.


وی با انتقاد از عملکرد علی علیپور می‌گوید: زمانی علیپور به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد و برای پرسپولیس گل می‌زد اما با جدایی مهدی طارمی رفته رفته تبدیل به مهاجم اول تیم شد و چون جانشین ندارد این مصونیت برای او ایجاد شده که در تمام بازی‌ها به میدان می‌رود حتی اگر گل نزند.


فنونی‌زاده تأکید کرد: حضور جونیور براندائو به سود پرسپولیس و به ضرر علیپور می‌تواند باشد. این مهاجم برزیلی اگر علیپور فرصت‌سوزی کند جانشین او خواهد شد و در صورت درخشش خیال پرسپولیس را آسوده می‌کند. کالدرون مربی نیست که به بازیکنان ناموفق میدان دهد و تمامی نفرات تیم باید بدانند که وظیفه آن‌ها ارائه بازی خوب برای پرسپولیس است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته