دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 12:10
در گفت‌وگو با آنا

احد پازاج: کشتی‌گیران فرنگی زیرپایم را خالی نکردند/ دلیل دیسکالیفه‌ شدن سوریان را از خودش بپرسید

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص صحبت های محسن نوربخش که گفته کشتی گیران در مسابقات جهانی عمدا نتایج ضعیفی گرفتند تا احد پازاج از این تیم برکنار شود، گفت: باید منتظر بود چرا که زمان همه چیز را مشخص می کند.
کد خبر : 41178

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی لاس وگاس مسئوولان فدراسیون کشتی تصمیم گرفتند تا محمد بنا را عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند که این موضوع واکنش هایی را از طرف ناصر نوربخش مربی سابق تیم کشتی فرنگی در پی داشت. از نظر نوربخش ، کشتی گیران فرنگی در مسابقات جهانی لاس وگاس عمدا نتایج ضعیفی گرفتند تا احد پازاج از این تیم کنار رود.


احد پازاج سرمربی برکنار شده تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به صحبت‌های نوربخش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا مطالبی را مطرح کرد. هر چند که او از پاسخ دادن به سوال‌های ما بیشتر طفره رفت.


*نظرتان در مورد صحبت های نوربخش چیست؟


-من صحبت های نوربخش را نخوانده ام.


*نوربخش مدعی شده‌ است در مسابقات جهانی لاس وگاس ملی پوشان عمدا بد کشتی گرفتند تا شما برکنار شوید.


- واقعیت این است که باید در لاس وگاس نتایج بهتری کسب می کردیم اما کشتی گیران با اشتباهاتی که انجام دادند باعث شدند تا انتظارات برآورده نشود.


*این اشتباهان سهوی بود یا عمدی؟


-این حرف‌ها را چه کسی مطرح کرده است؟


*ناصر نوربخش مربی سابق تیم کشتی فرنگی؟


- نوربخش هم از زحمتکشان کشتی فرنگی است و باید قدر او را دانست و تجربیات خوبی دارد که می شود به خوبی از آن استفاده کرد. من نحوه کنار گذاشتن او از تیم ملی را قبول نداشتم و نباید با رفتار خودمان باعث ناراحتی این افراد شویم.


*صحبت های نوربخش را تایید نمی کنید؟


-نظر من این است که در لاس وگاس می توانستیم نتایج بهتری بگیریم.


*یعنی می توانستید و نگذاشتند روی سکو قرار بگیرید؟


-اگر اشتباهات فردی کشتی گیران نبود می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.


*در مورد این صحبت های مطرح شده نظری ندارید؟


-باید صبر کرد و منتظر ماند. زمان همه چیز را مشخص می کند.


*اعتماد شما به کشتی گیران تیم ملی فرنگی به حدی بود که حتی فکر این موضوع که آنان به دنبال خالی کردن زیر پای شما نباشند حتی به ذهنتان خطور نکند؟


-بله صددرصد به تمام نفراتی که با خودم به آمریکا بردم اعتماد دارم. آنان به دنبال اینگونه مسائل نبودند. تمام تلاش خود را انجام دادند اما با چند اشتباه همه چیز خراب شد.


*بخش زیادی از صحبت‌های نوربخش مربوط به حمید سوریان بود. او در گفته‌هایش روی این موضوع تاکید داشت. پیش از مسابقات جهانی بین سوریان و حاجی پور درگیری فیزیکی به وجود آمد اما شما به جای برخورد به دنبال سوریان رفتید و نازش را کشیدید.


-بعضی از افراد عادت دارند که یک چیزی را بزرگ نشان دهند و اصلا چنین درگیری اتفاق نیفتاد.


*پس این درگیری از نظر شما اتفاق نیفتاد؟


-به این صورت که مطرح شد نبود.


* خودتان شاهد این صحنه بودید؟


-بله


*شما که در اصل ماجرا بودید می توانید بهتر توضیح دهید؟


-در تمرینات حاجی پور با سوریان در حال کشتی گرفتن بودند و وقتی که سوریان خواست روی حاجی پور فن فیتو را اجرا کند موجب آسیب دیدگی حاجی پور از ناحیه گردن شد و درگیری فیزیکی وجود نداشت.


*سوریان در تمرینات پیش از اعزام به مسابقات جهانی به نوعی تمرین و کشتی می‌گرفت که موجب آسیب دیدگی کشتی گیران می‌شد و داور کشورمان هم از قبل این هشدار را دادند که اگر سوریان در مسابقات جهانی هم به این شکل کشتی بگیرد دیسکالیفه‌ می شود، اتفاقی که شاهد افتادن آن در مسابقات جهانی بودیم.


-این موارد در کشتی بوجود می آید و نباید گفت که کشتی گیر عمدا این کار را کرده است. از سوریان بپرسید چرا در مسابقات جهانی دیسکالیفه‌ شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته