دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توضیحات پخش‌كننده بين‌الملل «در جستجوی فریده» درباره قوانین آکادمی اسکار

به علت شبهات پيش آماده در خصوص اين خبر كه فيلم «در جستجوی فريده» نيازی به معرفی اسكار نداشت، پخش‌كننده بين‌المللی فيلم توضيحاتی در اين خصوص ارائه كرد.
کد خبر : 411775
7777.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به علت شبهات پيش آماده در خصوص اين خبر كه فيلم «در جستجوی فريده» نيازی به معرفی اسكار نداشت، الهه نوبخت پخش‌كننده بين‌المللی فيلم توضيحاتی در اين خصوص ارائه كرد.


پخش‌کننده بین‌المللی «در جستجوی فریده» گفت: با توجه به آنچه در وب‌سايت رسمی و در صفحه ١٦ قوانين نود و دومين آكادمی اسكار به صراحت اشاره شده است، كليه فيلم‌های بلند (بيشتر از ٤٠ دقيقه)، مستند، داستانی و انيميشن، امكان معرفی به آكادمی اسكار را دارند.


وی ادامه داد : آكادمی اسكار در اقدامی كه اخيراً صورت داده، نام بخش «جايزه فيلم خارجی زبان» را به بخش «جايزه بين‌المللی فيلم بلند» تغيير داده است. اين در حالی است كه اين فقط يك تغيير نام بوده و هيچ يك از قوانين اين بخش نيز تغيير نيافته است و در سال‌های گذشته تعدادی از كشورها، فيلم مستند خود را به عنوان نماينده اين بخش معرفی كرده‌اند.


نوبخت توضیح داد: در قوانين بخش مستند اسكار نيز اشاره شده كه يكی از شرايط حضور فيلم‌های مستند می‌تواند معرفی فيلم به نمايندگی از آن كشور در بخش «جايزه بين‌المللی فيلم بلند» به آكادمی اسكار باشد.


پخش بين‌الملل فيلم «در جستجوی فريده» به عهده كمپانی الی ايمیج به مديريت الهه نوبخت است.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته