دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1398 - 16:09
در مناطق حاشیه‌ای صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع آبی چندمنظوره گلشن مشهد که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران

آیین افتتاح مجتمع آبی چندمنظوره گلشن و 12 بوستان در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار مشهد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر : 411741
ContentImages_298647.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح مجتمع آبی چند منظوره گلشن و 12 بوستان در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار مشهد که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: اجرای طرح نجات با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در هشت محله حاشیه شهر مشهد از مهرماه آغاز می شود.


وی اظهار کرد: علاوه بر داشتن اهداف روشن و شفاف باید عملکرد شفافی هم داشته باشیم که شهروندان و خبرنگاران در جریان آن‎ها قرار گیرند.


رزم‌حسینی اضافه کرد: باید وحدت رویه داشته باشیم و همه هدف مشتر‎ک‌مان را بپذیریم؛ در این راستا ضرورت دارد که با هر سلیقه سیاسی در جهت انجام هدف مشترک‌مان گام برداریم. 


استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: با این عملکرد و توان که شهرداری مشهد برای مدیریت شهر به کار می‏‌گیرد، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در مناطق حاشیه‎ای باشیم و گام های ارزنده ای در مسیر ساماندهی حاشیه شهر برداشته شود. 


وی با تأکید بر اینکه ساماندهی حاشیه شهر مشهد دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، تصریح کرد: 29 دستگاه اجرایی در هشت پهنه حاشیه شهر مسئولیت دارند تا طرح نجات را در مناطق حاشیه و کم برخوردار اجرا کنند. 


رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مهرماه طرح نجات را کلید خواهیم زد، افزود: برای همه دستگاه‌‏ها و ارگان‎های مربوطه برنامه‌ریزی شده است تا با همکاری آنها شاهد فعالیت‌های خوب و مثبتی در حاشیه شهر باشیم. 


وی با بیان اینکه مشهد باید الگوی همه شهرها باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم هر هفته و هر ماه شاهد این گونه مراسم باشیم چون باعث رضایت و شادمانی شهروندان می‎شود.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: دشمنان با راه انداختن جنگ اقتصادی به دنبال فلج کردن کشور هستند، اکنون در جبهه‌های مختلفی در جنگ واقعی با دشمنان هستیم که این جنگ‌ها مشهود نیستند، دشمنان به صورت نامحسوس وارد جنگ شدند اما ما این جنگ را احساس می‌کنیم و مقابل آنها ایستاده‌ایم.


سلامی افزود: درگیرکردن مردم با مشکلات معیشتی و قراردادن آنان در برابر نظام سیاست بسیار جدی و مرموزانه امروز دشمنان است.


شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: اکنون ۸۵ طرح در شهرداری مشهد در محدوده مناطق کم‌برخوردار و در حوزه‌های خدمت رسانی، فضای سبز، آموزشی و حمل و نقل در حال انجام و اجراست.


محمدرضا کلایی افزود: شهرداری در ۱۲ عرصه مشترک با سپاه در قالب قرارگاه شهیدبرونسی همکاری دارد و در قالب طرح نجات حاشیه شهر مشهد هم که استانداری خراسان رضوی در هشت پهنه متولی آن است، سپاه دو پهنه را به طور کامل در اختیار دارد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سلامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته