دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 14:41
از سوی انتشارات شهید کاظمی؛

زندگینامه شهید خرازی به چاپ هشتم رسید

چاپ هشتم کتاب «عقیق» زندگینامه داستانی سردار شهید حاج حسین خرازی همزمان با سالروز تولد این فرمانده شهید توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
کد خبر : 411598
454.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «عقیق» زندگینامه داستانی سرداری است که با یک دست لشکری را فرمان می‌داد. این کتاب به بیان زندگی و خاطرات شهید همیشه در یاد، حاج حسین خرازی فرمانده دلاور لشکر امام حسین (ع) اصفهان می‌پردازد.


در این کتاب خاطرات همرزمان و سخنرانی‌های شهید خرازی تدوین و مراحل ورود وی به جنگ و شکل‌گیری لشکر ۱۴ امام حسین(ع) و موفقیت‌هایش بازگو شده است. مؤسسه سیما فیلم با اقتباس از این کتاب زندگینامه شهید خرازی را به تصویر کشیده است همچنین این کتاب در سومین دوره کتاب سال دفاع مقدس، رتبه نخست را از آن خود کرد.


کتاب عقیق اثر نصرت‌الله محمودزاده است که خود از نویسندگان توانای ادبیات پایداری و دفاع مقدس و همچنین از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و تا کنون آثار زیادی چون سفر سرخ، محمد مسیح کردستان، شب‌های قدر کربلای 5، بستر آرام هور، سنگر ساز بی‌سنگر، جاده بهشتیان، حماسه هویزه و... از ایشان منتشر شده است.


چاپ هشتم کتاب «عقیق» زندگی‌نامه داستانی شهید حاج حسین خرازی در قطع رقعی و 270 صفحه به قلم نصرت‌الله محمودزاده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته