دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 10:34

افتتاح یادمان شهدا و مرکز رشد واحد یادگار امام (ره) با حضور دکتر میرزاده/ کلنگ زنی ساختمان جدید علوم انسانی

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر : 41157

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی، سرداران جبهه و جنگ و مسئولان دانشگاهی حضور داشتند، علاوه بر افتتاح و رونمایی مقبره شهدای سرافراز گمنام، محل احداث ساختمان جدید علوم انسانی این واحد کلنگ زنی شد و مرکز رشد واحدهای فناور نیز به بهره برداری رسید.


مقبره شهدای گمنام واحد یادگار امام به مساحت 27 متر مربع و 2500 متر فضای سبز با هزینه 350 میلیون تومان از سوی شهرداری منطقه 19 و فرمانداری ری ساخته شده است. رئیس دانشگاه آزاد و هیات همراه با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.



گفتنی است مرکز رشد این واحد هم با زیربنای 300 متر افتتاح شد. هم‌چنین محل احداث ساختمان جدید علوم انسانی که توسط دکتر میرزاده کلنگ زنی شد دارای مساحت بیش از 7800 متر مربع است.



به گزارش آنا، همچنین سیستم هوشمند ورود و خروج این واحد دانشگاهی با حضور دکتر هومن ستاری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید.


در مراسم امروز مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه، دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه، دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و جمعی از مدیران دانشگاه دکتر میرزاده را همراهی می کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته