دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 20:07
رحمانی فضلی خبر داد؛

رسانه‌های مجازی در مهلت باقی‌مانده از وزارت ارشاد مجوز بگیرند

وزیر کشور گفت: برخی از رسانه‌های مجازی دارای مجوز نیستند و وزارت ارشاد زمانی را اعلام کرده تا این رسانه‌ها مجوزشان را دریافت کنند و پس از مهلت اعلام شده، رسانه‌های مجازی که مجوز از وزارت ارشاد را نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
کد خبر : 411413
4bn479d29f8ef3z4ga_800C450.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از دولت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره سی و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای تشکیل شود و در آن کمیته رسانه‌های مجازی به‌صورت دقیق بررسی شود تا بتوانیم شاهد ساماندهی مناسبی از رسانه‌های مجازی باشیم.


وی افزود: برخی از رسانه‌های مجازی دارای مجوز نیستند و وزارت ارشاد زمانی را اعلام کرده تا این رسانه‌ها مجوزشان را دریافت کنند و پس از مهلت اعلام شده، رسانه‌های مجازی که مجوز از وزارت ارشاد را نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.


وزیر کشور تصریح کرد: امروز که سی و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی را برگزار می‌کنیم، تقریباً سالگرد جلسه هم به شمار می‌رود. مجموعه اقداماتی که صورت گرفته است، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات پیشگیرانه و برخوردهای صورت گرفته نشان از سیاست‌های موفقیت‌آمیز است.


وی افزود: در این جلسات، سی موضوع همچون ارز، مسکن، موبایل، کاغذ، اتومبیل و کالاهای انباشته شده گزارش‌گیری و پیگیری شده است.


رحمانی فضلی ادامه داد: امروز عمده‌ترین مسئله‌مان، نگرانی افکار عمومی از فعالیت‌های فضای تبلیغات رسانه‌ای است که به‌نوعی اتهام‌زنی می‌کنند یا به پخش شایعات دروغ‌پردازی می‌پردازند.


وزیر کشور تأکید کرد: قوه قضاییه با فساد و رانت‌خواری برخورد می‌کند و نگرانی‌های امروز ما از نظام تبلیغات و اطلاع‌رسانی آن به افکار عمومی است که باید تبلیغات به‌گونه‌ای باشد که را مقوم افکار عمومی باشد و مردم بدانند که با فساد برخورد می‌شود، اگر نوع تبلیغات مدیریت شده نباشد، عکس ماجرا را شاهد خواهیم بود، به‌ویژه شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی که به تهمت زنی می‌پردازند.


وی گفت: کمیته قرار گرفته تا پس از بررسی، دستورالعملی را برای این موضوع قرار دهد.


رحمانی فضلی با اشاره به پخش آگهی‌های اقتصادی و دعوت به سرمایه‌گذاری در شبکه‌های معاند، گفت: این موضوع در جلسه موردبررسی قرار گرفت و مصوبه‌ای که قبل از شورای امنیت ملی داشت آن مصوبه به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد، یعنی دادن اطلاعیه آگهی دعوت به سرمایه‌گذاری یا بورسیه دانشجویان خلاف مقررات است و کسانی که بی‌اطلاع هستند باید بدانند که این‌ها خلاف مقررات بوده و به‌صورت جدی با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.


وزیر کشور بیان کرد: عمده موضوعات مطرح‌شده در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی، پیگیری و در حال انجام است و همکاری همه حوزه‌های رسانه‌ای و واحدهای تولیدی اقتصادی را شاهد هستیم تا این بخش‌ها در فضای آرام قرار بگیرند. امیدواریم با پیگیری دقیق مباحث اقتصادی بتوانیم امید را در دل‌های مردم ایجاد کنیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته