دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اشتغال بنیاد علوی عنوان کرد؛

۲۸ هزار شغل ثمره اجرای طرح‌های آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان

معاون اشتغال بنیاد علوی از اجرای طرح آبادانی و پیشرفت در مناطق روستایی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی هر روستا خبر داد.
کد خبر : 411375
3.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از بنیاد مستضعفان، حاج علیزاده، معاونت توانمندسازی بنیاد علوی با اعلام اینکه با اجرای طرح آبادانی و پیشرفت در منطقه قلعه گنج استان کرمان ۲۸ هزار نفر از ساکنان این منطقه صاحب شغل شده‌اند، افزود: طرح پیشرفت و آبادانی در هر منطقه بر اساس شناخت ظرفیت‌های منطقه در تمامی حوزه‌ها صورت گرفته و محور طرح استفاده از ظرفیت نیروی انسانی آن منطقه برای اجرای طرح‌های توان‌افزایی است.


وی افزود: بنیاد علوی با شعار کار با مردم برای مردم در پی تحقق اهداف طرح آبادانی و پیشرفت ازجمله عدالت اجتماعی، فقرزدایی و محرومیت‌زدایی، بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه اشتغال و رشد اقتصادی است.


حاج علیزاده در تشریح جزییات این طرح گفت: اجرای طرح در هر منطقه با تشکیل کمیته آبادانی و پیشرفت با حضور افراد تحصیل‌کرده آن منطقه انجام‌شده و با انجام آموزش‌های لازم به اهالی روستا پروسه ایجاد اشتغال انجام می‌شود به‌طوری‌که تنها با اجرای این طرح در منطقه قلعه گنج حدود ۲۸ هزار شغل ایجادشده است.


معاون اشتغال بنیاد علوی تأکید کرد: امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی و گذر از تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی و شکست آنان و آبادانی و پیشرفت کشور مؤثرترین و کارآمدترین راه مشارکت گسترده مردم است و ما هم در بنیاد علوی با همین راهبرد کار را در مناطق محروم آغاز کرده‌ایم و امروز قلعه گنج به‌عنوان منطقه نمونه اقتصاد مقاومتی و اولین نقطه از مناطق موردنظر کار خود در حال رشد و شکوفایی است.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته