دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

روزبه‌چشمی‌: برای صعود به المپیک هم‌قسم شده‌ایم/ حفظ صدرنشینی استقلال مشکل است

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در تیم امید گفت: تیم ملی امید با آمادگی کامل راهی مسابقات غرب آسیا شده و تمام سعی ما این است تا در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.
کد خبر : 41128

تیم فوتبال امید ایران برای شرکت در مسابقات فوتبال غرب آسیا هم اکنون در قطر به سرمی برد. این بازی ها از فردا شروع می شود و تا 22 مهر ماه ادامه دارد. تیم امید ایران در این مسابقات با تیم های عربستان و بحرین در یک گروه قرار گرفتند.


روزبه چشمی هافبک ملی‌پوش باشگاه استقلال پیش از سفر تیم به قطر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت تیم امید گفت: «تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان هم در اوج مسابقات لیگ وارد این رقابت‌ها می شوند و همه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می برند. امیدواریم بتوانیم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم. نتایج این رقابتها تاثیر زیادی در صعود تیم به المپیک دارد زیرا اکثر رقبای ما در آسیا در این بازی ها هم حضور دارند.»


چشمی در خصوص رقیبان ایران در این رقابت‌ها بیان داشت:« ما در گروه سختی قرار گرفتیم و عربستان و بحرین همگروهان ما از تیم های خوب این مسابقات هستند. در دور قبلی مسابقات روی یک اتفاق به عربستان باختیم و در این بازی ها باید تمام سعی خود را بکنیم تا بتوانیم مرحله گروهی را با قدرت پیش ببریم و تیمی که بخواهد به المپیک صعود کند باید همه تیم ها را شکست دهد.»


هافبک تیم ملی درباره اعزام تیم امید به مسابقات غرب آسیا اظهار داشت:«خوشبختانه با تصمیمی که فدراسیون مبنی بر اعزام تیم ملی امید به مسابقات غرب آسیا گرفت می تواند جنبه مثبتی برای ما داشته باشد و این رقابتها سطح آمادگی و هماهنگی بین اعضای تیم را بالا می‌ببرد. در این برهه زمانی تیم نیاز به برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های خارجی دارد و این مسابقات می تواند دیدارهای تدارکاتی خوبی برای ما محسوب شود.»


چشمی در پاسخ به این سوال که آیا امسال تیم امید به المپیک صعود می کند افزود:«شرایط سختی است؛ تیم ملی امید چند دهه است که به المپیک صعود نکرده و این موضوع می تواند اعضای تیم را تحت تاثیر و فشار قرار دهد ولی خوشبختانه بازیکنان تیم از توانایی بالایی برخوردار هستند و در اردوی هلند این توانایی و هماهنگی را نشان دادند. امسال همه هم‌قسم شدیم که تیم ملی امید به المپیک صعود کند تا موجب خوشحالی مردم شویم.»


هافبک تیم استقلال در خصوص وضعیت تیمش گفت:«استقلال تا اینجای مسابقات خوب نتیجه گرفت و الان هم درصدر جدول قرار دارد. از نظر من بالا آمدن به صدر جدول راحت‌تر از حفظ آن است. ما کار سختی برای حفظ صدرنشینی داریم و باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا به این روند خوب خودمان ادامه دهیم.در حال حاضر هم چند تن از بازیکنان تیم در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید حضور دارند و در اختیار باشگاه نیستند و بعد از اتمام مسابقات تیم ملی به اردوی استقلال برمی گردیم.»


وی در پایان در مورد حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران افزود:«حضور در تیم ملی فوتبال یک کشور می تواند افتخار بزرگی برای یک فوتبالیست باشد. من هم خیلی دوست دارم تا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم و تمام تلاش خودم را می کنم تا این امر محقق شود. ولی در حال حاضر تمام تمرکز خودم را برای تیم ملی امید و صعود این تیم به المپیک گذاشتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته