دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 10:51
فضائلی خبر داد:

افزودن زبان هندی، اردو و استانبولی به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک

معاونت رسانه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر اثار حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای از رونمایی سه زبان زنده جهان توسط این پایگاه خبر داد.
کد خبر : 411251
_MID1439.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مهدی فضائلی، معاونت رسانه پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR صبح امروز در مراسم رونمایی از سه بخش فرانسوی، روسی و اسپانیولی این پایگاه که در مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیام‌های مختلفی را برای جهان داشته و دارد و طبیعی است که باید این پیام‌ها از طرق مختلف به مخاطبان رسانده شود.


وی ادامه داد: علت اینکه این سه زبان برای رونمایی انتخابات شده‌اند به عوامل مختلفی باز می‌گردد که یکی از آنها میزان جمعیتی است که به این زبان در سراسر جهان مکالمه می‌کنند. 


معاونت رسانه پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با بیان اینکه رونمایی از زبان‌های دیگر را دستورکار داریم، بیان کرد: زبان‌های اردو، استانبولی و هندی از زبان‌های هستند که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.


فضائلی با اشاره به اینکه در فضای مجازی مسئله‌ای به نام ترور دیجیتال وجود دارد، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا صفحات شخصی مسئولان، پیام‌دهنده و پیام را با هم حذف کنند همانند آنچه که منافقین برای حذف فیزیکی انجام داده‌اند؛ لذا دشمن در مسئله ترور دیجیتال به‌دنبال این هدف است که نمونه اخیر آن تهدید وزیر امور خارجه کشورمان بود.


وی در پایان گفت: تلاش کرده‌ایم تا کاربرمحوری را مدنظر قرار دهیم و اینکه تلاش کرده‌ایم تا نیازهای کاربران و خواسته‌هایشان از این پایگاه را برطرف سازیم.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته