دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شب دوم لیگ قهرمانان اروپا فردا شب برگزار می‌‌شود؛ رئال به دنبال تثبیت صدرنشینی، شیاطین سرخ در پی اولین پیروزی

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در حالی در چهار گروه اول این رقابت‌ها پیگیری می‌شود که دو تیم شهر منچستر به دنبال کسب اولین امتیاز خود در لیگ قهرمانان هستند.
کد خبر : 41125

به گزارش خبرنگار گروه‌ ورزشی آنا،در مهم‌ترین دیدار گروه A تیم‌های رئال مادرید و مالمو سوئد به مصاف هم می‌روند .رئال در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با چهار گل، شاختار دونتسک اوکراین را بدرقه کرد و در دومین بازی خود میهمان مالمو است. تیم سوئدی در اولین دیدار خود دو بر صفر از پاری سن ژرمن شکست خورد.دیگر دیدار این گروه به میزبانی شاختار دونتسک اوکراین برگزار می‌شود که پاری سن ژرمن به دنبال کسب دومین پیروزی خود مقابل میزبانش است.


امادر گروه B این رقابت‌‌ها تیم فوتبال منچستریونایتد میزبان ولفسبورگ است. شیاطین سرخ که در هفته اول این رقابت‌ها مقابل آیندهوون مغلوب شدند در این بازی به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این دور از رقابت ةای لیگ قهرمانان اروپا هستند. دیگر بازی این گروه بین تیم های زسکا مسکو و آیندهوون برگزار می‌‌شود که طی آن تیم هلندی به دنبال کسب دومین پیروزی خود است.


دو تیم نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در سال 2014 برگزار کننده بازی حساس گروه C هستند. این بازی در رمین تیم اسپانیایی انجام خواهد شد. تیم‌های آستانه آذربایجان و گالاتاسرای ترکیه دیگر بازی این گروه را برگزار می‌کنند.


در گروه D تیم‌های یونتوس و سویا به مصاف هم می‌روند این دو تیم که در هفته ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروی دست یافتند هدفی جر رساندن امتیازاتشان به عدد 6 را ندارند که در این بازی با توجه به برگزاری بازی در شهر تورین به نظر می‌رسد کار شاگردان ماسیمیلیانو آلگری کمی آسان تر باشد. این احتمال با توجه به اینکه یونتووس 13 بازی خانگی خود را در اروپا بدون شکست پشت سر گذاشته است و آخرین شکست تیم تورینی به فصل 14-2013 بازمی‌گردد که برابر بایرن مونیخ سه بر صفر مغلوب شد بیشتر شده است. در دیگر دیدار این گروه، منچسترسیتی میهمان مونشن گلادباخ است. هر دو تیم به دنبال کسب اولین امتیاز خود در لیگ قهرمانان هستند. این دو تیم تنها یک بار در سال 1979 با یکدیگر بازی کردند که گلادباخ با حساب چهار بر دو سیتی را شکست داد.


شب اول هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با بازی‌های چهار گروه اول پیگیری می‌شود که برنامه این بازی های به شرح زیر است:


گروه E


بارسلونا - بایرلورکوزن ساعت 22:15


باته بوریسوف - آاس رم ساعت 22:15


گروه F


بایرن مونیخ - دیناموزاگرب ساعت :22:15


آرسنال - المپیاکوس ساعت :22:15


گروه G


پورتو - چلسی ساعت :22:15


مکابی - دیناموکیف اوکراین ساعت :22:15


گروه H


زنیت - خنت ساعت :22:15


لیون - والنسیا ساعت :22:15


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته