دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 09:46
در راستای بخشنامه سازماندهی واحدها و مراکز آموزشی؛

چارت سازمانی مصوب سازمان مرکزی در واحد گرمسار اجرایی شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، به عنوان نخستین واحد دانشگاهی در استان سمنان، چارت سازمانی جدید مصوب سازمان مرکزی را اجرایی کرد.
کد خبر : 41114

به گزارش خبرنگار آنا، مهندس احمد امامی، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: واحد گرمسار به عنوان نخستین واحد در استان سمنان، چارت سازمانی جدید مصوب سازمان مرکزی را اجرایی کرد.


معاون اداری مالی واحد گرمسار با اعلام این خبر گفت: از مهمترین مزایای این چارت سازمانی حذف پست‌های زاید در سطوح مدیریتی و کاهش ادارات در راستای کاهش بوروکراسی اداری، سرعت و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان، کاهش هزینه ها، ایجاد رضایت‌مندی در تسریع کار ارباب رجوع، چابک‌سازی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای تحقق اهداف مرتبط با تعالی و توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی است.



مهندس احمد امامی با بیان اینکه برای هدایت و راهبری نیروهای فعال در دانشگاه و نقش مؤثری که منابع انسانی می‌تواند در بهبود خدمات و خدمت‌رسانی داشته باشد گفت: برای بهره‌گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های واحد در عرصه رقابت‌پذیری و فراهم کردن بستر مناسب برای مدیریت هزینه ها و چابک سازی، تشکیلات و چارت سازمانی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار به عنوان نخستین واحد دانشگاهی پس از تصویب سازمان مرکزی دانشگاه اجرایی شد.


معاون اداری مالی واحد گرمسار با اشاره به اینکه موضوع نیروی انسانی و مدیریت این منابع و نیروی‌های مازاد به چالش جدی واحدهای دانشگاهی تبدیل شده است افزود: تصویب چارت سازمانی جدید اثرات مطلوبی بر بهره‌وری سازمانی و مدیریت صحیح منابع انسانی خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته