دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 22:11
حسن بیکی‌:

کمیسیون امنیت ملی در حال بررسی اقدام متقابل با رفتارهای اخیر ترامپ علیه ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: مقرر شد نسبت به اقدامات اخیر ترامپ نسبت به مسئولان کشورمان، تصمیم‌گیری جدی برای اقدام متقابل صورت گیرد.
کد خبر : 410967
3.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، ابوالفضل حسن بیکی‌ با اشاره به جلسه عصر امروزاین کمیسیون گفت: در جلسه امروز لایحه سه تفاهم‌نامه میان ایران و سایر کشورها که یکی از آن‌ها برزیل بود بررسی شد و به تصویب کمیسیون رسید.


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستور کار بعدی اشاره و بیان کرد: گزارشی از درگیری‌های اخیر در شهرستان نور میان جمعی از مردم و فرماندهی پایگاه و فرودگاه متعلق به نیروی هوایی ارتش ارائه شد که مقرر شد دستگاه‌های ذی‌ربط تا هفته آینده بررسی کامل کرده و گزارشی به کمیسیون ارائه کنند.


وی ادامه داد: همچنین مقرر شد نسبت به اقدامات اخیر ترامپ علیه ایران و مسئولان دستگاه دیپلماسی که خارج از چارچوب قوانین بین‌المللی است بررسی‌های لازم صورت گرفته و تصمیم‌گیری جدی برای اقدام متقابل انجام شود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین تعدادی از نمایندگان بعد از فوت مرحوم صفاری نطنزی برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی درخواست دادند که هیچ‌کدام حائز رأی کمیسیون نشدند و بیشترین ادله کمیسیون نیز این بود که افرادی قصد حضور در کمیسیون امنیت ملی را داشتند که ممکن بود با خروج آن‌ها، کمیسیون‌های فعلی‌شان از عدد بیفتد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته