دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 16:25
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی اجرایی می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: طرح راه‌اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی در آینده‌ای نزدیک اجرایی شده و مورد حمایت دولت قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 410867
thumb.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، معصومه ابتکار که برای بررسی آخرین فعالیت‌های مرتبط با امور زنان و خانواده وارد استان اردبیل شده، در اولین برنامه خود از فعالیت‌های زنان روستایی و صندوق‌های اعتبارات خُرد بازدید و با بانوان روستایی درباره مسایل و راهکارها گفتگو کرد.


وی اظهار کرد: در قالب طرح صندوق‌های اعتبارات، زنان توانمند روستا با دریافت تسهیلات متناسب با مشاغل خود برای رونق تولید گام های بسیار خوبی برداشته‌اند.


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در آینده طرح راه‌اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی مورد حمایت دولت قرار خواهد گرفت، گفت: توجه به راه‌اندازی تعاونی‌های مرتبط با مشاغل خدماتی، بهداشتی و مخصوصاً بوم‌گردی به همت دختران تحصیل کرده و توانمند روستاها انجام می‌شود.


دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل، حضور در کارگاه کارآفرینی زنان روستای حمل آباد و شرکت در کارگاه آموزشی «فصل؛ فصل، زندگی» از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در اردبیل است.


شرکت در همایش گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور به استان است.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب