دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1398 - 17:33
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط‌زیست:

حال عمومی محیط‌بان قائنی بهتر است/ دستور ویژه وزیر بهداشت و درمان برای رسیدگی

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با حضور در بیمارستان، از آخرین وضعیت عبدا... اسدی برون مطلع شد و از انتقال این محیط‌بان مجروح قائنی به بیمارستانی در بیرجند خبر داد.
کد خبر : 410728
3.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان محیط زیست، جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با حضور در بیمارستان، از آخرین وضعیت عبدا... اسدی برون مطلع شد و از انتقال محیط‌بان مجروح قائنی به بیمارستانی در بیرجند خبر داد.


فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور در این باره گفت: با تماس ‌وزیر بهداشت و درمان، اقدامات لازم برای انتقال محیط‌بان قائنی برای رسیدگی پزشکی و درمانی بیشتر به شهرستان بیرجند انجام شد.


محبت خانی اظهار کرد: حال عمومی محیط‌بان آسیب‌دیده، رو به بهبودی و از حالت اورژانسی خارج‌شده است و ساچمه‌ها به قفسه سینه، شکم و چشم وارد شده است.


 فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: شکارچی متواری شناسایی شده و با کمک مأموران نیروی انتظامی و دستگاه قضا به‌زودی دستگیر می‌شود.


 محیط‌بان عبدا... اسدی برون از محیط‌بانان شهرستان قاین 22 مردادماه در جریان گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های حیات‌وحش این شهرستان، در هنگام رودررویی با شکارچی متخلف، متأسفانه هدف شلیک گلوله قرارگرفته و زخمی شده بود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: جمشید محبت خانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته