دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 15:35
فردا

یادمان شهدای گمنام واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور دکتر میرزاده رونمایی می‌شود/ کلنگ‌زنی دانشکده علوم انسانی و افتتاح مرکز رشد

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از سرداران جبهه و جنگ، فردا سه‌شنبه رونمایی و افتتاح می‌شود.
کد خبر : 41062

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم علاوه بر افتتاح و رونمایی مقبره شهدای سرافراز گمنام، مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید علوم انسانی و مرکز رشد واحدهای فناور نیز انجام خواهد شد.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری، برنامه‌ریزی منظم و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف برای مراسم افتتاحیه مقبره شهدای گمنام این واحد در روز سه‌شنبه هفتم مهر جاری انجام پذیرفته است.


دکتر سید فرج‌الله موسوی با توجه به حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری در این مراسم به خبرنگار آنا گفت: برای ساخت مقبره شهدای گمنام تلاش شده است تا از شهریه دانشجویان استفاده نشود؛ تمامی هزینه‌های ساخت مقبره شهدا با مساعدت شهردار منطقه 19 و با همکاری نهادهای عمرانی و فرهنگی شهرداری منطقه انجام پذیرفته است که حقیقتاٌ این جانب وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های ارزشمند و خداپسندانه این عزیزان قدردانی کنم.


رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با قدردانی از تلاش حوزه‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، عمران، اداری و مالی، آموزش، فرهنگی و دانشجویی، فرماندهان بسیج دانشجویی، استادان و کارکنان از تلاش‌های شبانه روزی دکتر سیدمحمدرضا میرخان مشاور ریاست و مدیر حراست، دکتر عبدالرضا فرهادیان معاون فرهنگی دانشجویی و مهندس اورعی معاون عمران تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته