دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1398 - 12:23

دستور کار نشست علنی هفته آینده پارلمان/ وزیر کشور به مجلس می‌رود

دستور کار نشست علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی منتشر شد و قرار است وزیر کشور برای پاسخگویی به پرسش نمایندگان در صحن علنی حاضر شود.
کد خبر : 410606

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دستورکار نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده اعلام شد. برنامه‌ریزی منتشر شده نشان می‌دهد که خانه ملت در روزهای شنبه و یکشنبه نشست علنی برگزار می‌کند.


- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در صحن علنی به سوالات سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر و سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب پاسخ خواهد داد.


- همچنین طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو و ادامه رسیدگی به لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی از دیگر دستور کارهای جلسات هفته آینده است.


- بر اساس این گزارش، علاوه بر اینکه وکلای ملت رسیدگی به لایحه تجارت را در دستور کار خود قرار داده، طرح اصلاح مواد قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی و عضویت در شرکت بین‌المللی نقدینگی اسلامی از دیگر دستور کارهای نشست علنی  خانه ملت خواهد بود.


- همچنین از دیگر دستور کارهای نشست علنی پارلمان در هفته آینده گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای منعقده برای تأمین هواپیما و نوسازی سیستم‌های ناوبری هوایی توسط وزارت راه و شهرسازی و قرائت گزارش این کمیسیون مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) است.


می‌توانید جزئیات بیشتر نشست علنی خانه ملت را در هفته آینده از اینجا مشاهده کنید.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته