دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1398 - 07:53

دیدار فرماندهان گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه از دیدار رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی به‌منظور بحث و تبادل‌نظر در مورد پروژه مقاومت و طرح‌ها و راهکارهای آن برای آزادسازی فلسطین و تحقق حق بازگشت آوارگان به سرزمین فلسطین خبر داد.
کد خبر : 410573
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یحیی سنوار در جریان بازدید از منزل خانواده‌ای فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به‌منظور تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت که جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده‌سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهند.


سنوار تصریح کرد که طی روزهای اخیر فرماندهان ارشد گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با هم دیدار کردند و در این دیدار شماری از رهبران سیاسی دو طرف نیز حضور داشتند.


وی اشاره کرد که این دیدار 6 ساعت به طول انجامید و طی آن بحث و گفتگوهای مفصلی در مورد پروژه آزادسازی فلسطین و مقدمات آن و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه انجام شد.


یحیی سنوار تأکید کرد که ما و برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی به تلاش‌های شبانه‌روزی خود ادامه می‌دهیم و همه شاهد پیشرفت فعالیت‌های ملی مقاومت هستند که بارزترین نشانه آن تشکیل هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره و اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در غزه است.


سنوار افزود که تمامی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه به‌طور شبانه‌روزی در حال آماده‌سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود هستند و در این راستا پیشرفت‌های زیادی هم کرده‌اند.


وی اظهار داشت که مقاومت لحظه‌ای از تقویت توان موشکی و حفر تونل در مرزهای باریکه غزه دست نخواهد کشید و فرزندان این ملت به‌طور شبانه‌روزی در تلاش برای تحقق این هدف هستند.


انتهای پیام/4106/


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته