دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1398 - 21:37
کارفرمای نمونه سال 97:

بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی باید به‌درستی اجرا شود

سیدمظفر عبدالله، از مدیران و صاحبان صنایع مواد غذایی کشور، اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تأمین اجتماعی را اقدامی مثبت دانست و گفت: بخشودگی جرایم بیمه‌ای قانون خوبی است و باید به‌درستی اجرا شود.
کد خبر : 410561
246695.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سیدمظفر عبدالله، کارفرمای نمونه سال 97 اظهار کرد: در شرایط فعلی که صنایع کشور با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه هستند باید حمایت‌های ویژه‌ای از آنان صورت گیرد و قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای با اجرای صحیح می‌تواند باعث رفع برخی مشکلات باشد.


وی با بیان این‌که برخی کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی با مشکل مواجه هستند، گفت: انتظار داریم که کارگران و افراد شاغل در این کارگاه ها بتوانند از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کنند و بدهی کارفرما منجر به بروز مشکل برای کارگران نشود.


این کارفرمای نمونه هم‌چنین خواستار حمایت بیشتر سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان خوش حساب شد و گفت: کارفرمایی که برای چندین سال حق بیمه را منظم به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کرده است اگر در مقطع خاصی با مشکل مواجه شد باید مورد حمایت قرار گیرد.


وی افزود: کارفرمایان خوش حساب که حق بیمه را به‌موقع می‌دهند و هیچ‌گونه تأخیری ندارند نیز انتظار دارند که از سوی سازمان تأمین اجتماعی تشویق شوند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته