دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1398 - 19:26
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:

تشکیل یگان حفاظت سازمان ملی زمین برای تحقق اهداف توسعه شهری است

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: تشکیل و فعالیت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن باهدف حفظ و صیانت از اراضی ملی است.
کد خبر : 410547
82139.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سیدمحمد نظری اظهار کرد: تشکیل و فعالیت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن باهدف حفظ و صیانت از اراضی ملی است.


وی افزود: از آنجا که حفظ حقوق بیت‌المال، جلوگیری از تصرف اراضی و کوتاه کردن دست افراد فرصت‌طلب از اهم وظایف یگان حفاظتی است، تلاش می‌شود تا با اقدام به‌موقع، برخورد قاطع با متصرفان و متجاوزان به اراضی ملی بر اساس قانون صورت گیرد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی و قضایی همانند گذشته و بیش‌ازپیش، همکاری و تعامل مناسبی برای برخورد با متخلفان در این حوزه داشته باشند.


نظری گفت: از آنجا که اراضی دولتی در محدوده حریم شهرها از ارزش چشمگیری برخوردار بوده و ضرورت حفاظت از این اراضی در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد؛ چراکه نیازهای آتی شهر و اجرای برنامه‌های توسعه شهری درگرو صیانت از این سرمایه‌های ملی است.


وی تصرف و هرگونه تجاوز به حریم اراضی دولتی را دست‌اندازی به بیت‌المال دانست و گفت: امیدواریم این یگان باقدرت و همچون گذشته در برخورد با متخلفان موفق عمل کرده و بتوانیم با حفظ و حراست از این اراضی، مسیر توسعه شهری و دیگر اهداف مترتب بر آن را محقق سازیم.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته