دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1398 - 17:28
سرپرست استانداری گیلان تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال

سرپرستی استانداری گیلان گفت: استان گیلان در عرصه صنعت از نخستین استان‌های کشور بوده و می‌توان از ظرفیت‌های صنایع کوچک در راستای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کرد.
کد خبر : 410529
خبر.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری گیلان؛ ارسلان زارع به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک در دیدار با مدیر و معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: شرایط حال حاضر کشور اقتضا می‌کند تا بیش از گذشته به تولید داخل و رونق بیشتر آن توسط واحدها و صنایع داخلی تکیه و تاکید داشته باشیم.


وی افزود: صنایع کوچک با اشتغال هر واحد، 50 نفر و کمتر، حدود ۹۰ درصد صنایع استان را به خود اختصاص داده که با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر می‌توان از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد.


سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه راه‌اندازی واحدها و طرح‌های تولیدی راکد و نیمه‌فعال در دولت تدبیر و امید مورد تأکید است، اظهار کرد: از ابتدای دوره این دولت، وزارت کشور استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در کنار وظایف خطیر خود، هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌های اقتصادی دستگاه‌های اجرایی را در دستور کار قرار داده‌اند.


زارع تأکید کرد: در شرایط موجود و تحریم و جنگ اقتصادی لازم است تا با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و به‌ویژه تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور  در رونق‌بخشی به تولید کوشش بیشتری صورت گیرد.


وی با بیان اینکه ضرورت دارد تا آموزش‌های ضمن خدمت و  رعایت استانداردهای ایمنی در کار توسط مدیران و کارکنان واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش در بالا بردن سطح بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده کالاها نقش مهمی دارد و قدرت رقابت‌پذیری در بازار را نیز افزایش می‌دهد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته