دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1399 - 10:54

روحانی راهی مسکو می‌شود/ سرمربی تیم ملی کاراته از قرنطینه درآمد

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه پس از چند ماه ممنوع‌الورودی توانست به کشور مسکو برود.
کد خبر : 410421

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سال گذشته در جریان مسابقات جهانی کاراته اتریش که یکی از رقابت‌های گزینشی المپیک محسوب می‌شود؛ تیم ملی کاراته روسیه به همراه حسین روحانی در این رقابت‌ها شرکت کرد. روحانی پس از بازگشت به مسکو به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست به این کشور ورود کند؛ چرا که طبق قوانین این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجازه اتباع خارجی به این کشور داده نشد. این در حالی است که روحانی چندین ماه به ایران نیامده بود اما با این قوانین سفت و سخت مواجه شد. 


پس از اینکه به روحانی اجازه ورود به خاک مسکو داده نشد؛ فدراسیون کاراته روسیه پیگیر مشکلات این مربی بود و در نهایت او به استونی رفت و مدتی را در این کشور به سر برد. با توجه به اینکه استونی جزء کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و در صورت اتمام زمان روادید ممکن بود برای روحانی مشکلی به وجود بیاید بنابراین تصمیم بر این شد او در صورتی که مشکلش حل نشود به ایران یا ترکیه برگردد. 


در نهایت با تلاش فدراسیون کاراته روسیه شرایط حضور روحانی به مسکو فراهم شد و او به زودی به کشور روسیه برمی‌گردد تا بتواند ادامه تمرینات خود را با شاگردانش پیگیری کند. 


روحانی در گفتگو با خبرنگار آنا این موضوع را تأیید کرد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته