دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1398 - 11:58
رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

لغو روادید اربعین به معنای عدم سهمیه‌بندی نیست

وزیر کشور گفت: در ایام اربعین روادید را لغو کنیم، البته این به معنای عدم نظارت و عدم سهمیه‌بندی نیست،‌ بلکه سقفی داریم.
کد خبر : 410416

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات در مرزها برای ایام اربعین اظهار کرد: در حوزه مرزها با طرف عراقی به توافق رسیدیم که در ایام اربعین روادید را لغو کنیم، البته این به معنای عدم نظارت و عدم سهمیه‌بندی نیست،‌ بلکه سقفی داریم.


وی  افزود: روز یکشنبه هم با وزیر کشور عراق دیدار داریم و در زمینه تسهیلات  اربعین بیشتر صحبت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از مناطق جدید برای اربعین استفاده کنیم.


وزیر کشور در پاسخ به سؤالی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق سیل‌زده گفت: فعالیت‌های مناطق سیل‌زده در مسیر برنامه‌ریزی رو به پیشرفت است؛ چون قولی داده بودیم که این برنامه‌ها طبق اولویت باشد، موضوع مسکن، پرداخت خسارت‌های کشاورزی و تأمین وسایل زندگی که در اولویت بودند، در هر سه موضوع اولویتدار به موقع عمل کردیم.


رحمانی‌فضلی تصریح کرد: زیرساخت‌ها در اولویت بعدی بوده که هر وزارتخانه مسئول بخش مربوط به خود است و فعالیت خود را انجام می‌دهد.


وی گفت: معاون اول رئیس‌جمهور هم جلسه در این زمینه برگزار و گزارش گیری کرد که الحمدلله موجب رضایت بود. همچنین در حوزه تعمیرات به مراحل نهایی می‌رسیم که 110 واحد بود.


این خبر کامل می شود...


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته