۱۶/ فروردين /۱۴۰۴
11:59 23 / 05 /1398
مدیرعامل نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت:

تنها ۳۰ درصد بازار نوشت‌افزار تولید داخل است/ تغییر ذائقه دانش‌آموزان به سمت شخصیت‌های ایرانی اسلامی

مدیرعامل نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد بازار نوشت‌افزار تولید داخل است، گفت: در حال حاضر ذائقه دانش‌آموزان ایرانی به سمت شخصیت‌های ایرانی اسلامی سوق پیدا کرده است.
2205493.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید حسینی صبح امروز در مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان که با مشارکت گروه‌های مردمی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد، گفت: کار تولید نوشت‌افزار ایرانی با مشقت زیادی شروع شد، زیرا نشان ایرانی، پایگاه و ارزشی نداشت و شخصیت‌ها همه خارجی بودند.


وی افزود: در هفت سال پیش دو تولیدکننده ایرانی که دغدغه فرهنگی داشتند، کاراکترسازی ایرانی را آغاز کرده و با حمایت مجموعه‌های مختلف به جایگاه خوبی در این حوزه رسیدند.


مدیرعامل نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت در ادامه افزود: در حال حاضر ذائقه دانش‌آموزان ایرانی به سمت شخصیت‌های ایرانی اسلامی سوق پیدا کرده است و نوشت‌افزار ایرانی ۸۰ درصد اعتماد مردم ایران را به خود جلب کرده و مطمئن‌ترین کالای ایرانی به‌حساب می‌آید.


حسینی گفت: ۱۰۰ درصد کار تولید نوشت‌افزار ایرانی در داخل کشور انجام می‌شود و شرایط برای جهش آماده است.


وی با تأکید بر اینکه ۳۰ درصد بازار ۶ میلیارد تومانی کشور، ایرانی است، ادامه داد: باید اقدامات برای معرفی کالای ایرانی بیشتر شود که نیاز به فرهنگ‌سازی بیشتر دارد.

گوشتیران
قالیشویی ادیب

مدیرعامل نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت گفت: تلاش‌های ما بر این است که بتوانیم رتبه اول در تولید نوشت‌افزار را در غرب آسیا داشته باشیم.


حسینی از حمایت و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تشکر کرد و گفت: تنها دستگاهی که پای کار آمد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود و در اولین قدم، خط قرمز خود را مشخص کرد و اعلام کرد تنها کالای ایرانی باید در بین دانش‌آموزان توزیع شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار ما این است که هیچ بچه‌ای به خاطر نداشتن نوشت‌افزار از مدرسه رفتن محروم نشود و در تحقق این شعار تلاش می‌کنیم.


انتهای پیام/۴۰۸۷/


ارسال نظر