دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1398 - 14:11
مدیرکل روابط‌عمومی قوه قضائیه:

رئیس قوه قضائیه به استان کردستان سفر می‌کند

مدیرکل روابط‌عمومی و تشریفات قوه قضائیه گفت: رئیس قوه قضائیه در رأس یک هیئت عالی قضائی، روز پنج‌شنبه(24 مرداد ماه) به استان کردستان سفر می‌کند.
کد خبر : 410278
60.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی در ادامه سلسله سفر‌های استانی خود روز پنج‌شنبه (۲۴ مرداد ماه جاری) به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی استان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضائی به استان کردستان سفر می‌کند.


محمدرضا شهریاری مدیرکل روابط‌عمومی و تشریفات قوه قضائیه در این‌باره گفت: تیم‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی، در استان حضور یافته‌اند.


وی دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد و افزود: معاونان قوه قضائیه نیز با عزیمت به شهرستان‌های استان ضمن بررسی آخرین وضعیت قضائی شهرستان‌ها، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه تقدیم می‌کنند.


شایان ذکر است حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان نیز در دستور کار این سفر قرار دارد و در پایان این سفر، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای قضائی استان کردستان شرکت کرده و مسائل قضائی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: کردستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته