دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1398 - 14:03
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد:

دوقلوهای جاعل در شرق تهران دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری دو برادر دوقلویی خبر داد که سند نمره کار خودرو و موتورسیکلت را جعل می‌کردند.
کد خبر : 410277
654.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جهانشاه تیموری درباره دستگیری دو برادر سارق در شرق تهران گفت: در پی دریافت شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو، پرونده‌ای تشکیل شد که مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد دیروز پس از کشف خودرو پراید مسروقه، متهمان پرونده را که برادران دوقلو بودند، دستگیر کردند.


وی افزود: پس از کشف خودرو مشخص شد که لوازم داخل آن توسط سارقان باز و سرقت شده بود.


رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: همه اموال مسروقه از داخل منزل متهمان کشف شد و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها، دستگاه‌های شماره‌ای سند کردن موتورسیکلت و خودرو کشف شد.


تیموری با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت تصریح کرد: لوازم داخلی خودرو کشف شده به‌طور کامل به وسیله متهمان تخلیه شده بود و متهمان لوازمی از قبیل آینه، باتری، فرمان و غیره را پس از بازکردن برای فروش آن در سایت دیوار آگهی و همچنین در اختیار اوراقچی‌های میدان شوش قرار می‌دادند.


وی با بیان اینکه مالخر پرونده تحت تعقیب است و دستگیر خواهد شد، درباره شیوه سند نمره کردن خودرو و موتورسیکلت‌ها توسط متهمان، گفت: متهمان تنه موتور را سنگ گرفته و شماره قبلی بدنه را پاک می‌کردند و پس از آن با دستگاه‌های مخصوص اقدام به شماره‌گذاری بر روی بدنه موتورسیکلت و خودرو می‌کردند.


رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد خطاب به شهروندان گفت: شهروندان از طریق وکالت شخصی اقدام به خرید و فروش موتورسیکلت و خودرو نکنند و حتماً از مبادی رسمی و شماره‌گذاری‌های معتبر اقدام به این کار کنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
حامدشعبانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
۰
خواهشا لطف کنین این مزخرفاتو نزارین چی میگین چون یه ادم از خدا بیخبر یه چی گفته چرا باید به حرف یه رییس کلانتری عقده ای گوش کنین چوبشو میخورین با ابروی یه ا م بد بازی کردین خدا ابروتونو میریزه
هلدینگ شایسته