دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» منتشر شد

فراخوان سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی منتشر شد.
کد خبر : 410253
bab70eec482354a3ac18b00ef5c8f6f7.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فراخوان سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به همت شرکت نقش رویای بهشت منتشر شد.


در بخشی از متن این فراخوان آمده است: مفهوم «شادی» در فرهنگ ایران جایگاهى ویژه‌ داشته و دين اسلام نیز بر اهمیت و ضرورت شادی و نشاط در زندگی توصیه و تأكيد داشته است. از اين‌رو دبیرخانه جشنواره عکس «هشت» بر آن شد تا پس از برگزاری موفق دوره‌های پیشین این جشنواره که بیش از 20 هزار قطعه عکس را میزبان شد، سومین دوره این جشنواره را با محوریت «زندگی شاد» برگزار کند.


در ادامه فراخوان آمده است: در اين مسير، شرکت نقش رویای بهشت به عنوان متولی برگزاری جشنواره عکس «هشت» با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ضمن پاسداشت حضور بیش از 2 هزار هنرمند در نخستین و دومین دوره این جشنواره، فراخوان سومین دوره جشنواره عکس هشت را با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی با بهره‌گیری از توان خلاقانه و هنرمندانه عکاسان در فضای مجازی منتشر می‌کند.


گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی می‌توانند به سایت نقش رویای بهشت مراجعه کرده و از جزئیات این مسابقه اطلاع پیدا کنند.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته