دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1398 - 09:52
رحمانی در گفتگو با آنا:

ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس/ محورهای شمالی کشور بارانی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در برخی از محدوده‌های جنوب به شمال محور چالوس خبر داد.
کد خبر : 410201
377.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد و گفت: همین وضعیت را در برخی از محدوده‌های جنوب به شمال محور چالوس شاهد هستیم. از طرفی بار ترافیکی در محور پاکدشت- تهران، شهر قدس- تهران و شهریار- تهران پرحجم گزارش شده است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی نداریم.


وی ادامه داد: هم‌اکنون بارش باران را در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران و اردبیل شاهد هستیم لذا در این محورها لغزندگی گزارش شده است و رانندگان هنگام رانندگی حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید. همچنین مه‌گرفتگی نیز در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است، لذا در محورهای این استان نظیر محور اسالم به خلخال با کاهش دید روبه‌رو هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: محور خرم‌آباد- پلدختر، شهداد- نهبندان، شمشک- دیزین و کوهدشت- خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی به‌دلیل ناایمن بوده مسدود است.


رحمانی گفت: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته