هیچ شکایتی از عملکرد مراکز عرضه بهداشتی دام نداشتیم
سید سعید راد در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با عملکرد جایگاههای عرضه بهداشتی دام در روز عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: ارائه خدمات در جایگاهها در ساعت 15 روز دوشنبه به پایان رسید و اقدامات لازم در خصوص سمپاشی و نظافت در جایگاههای موقت انجام گرفت.
وی با بیان این مطلب که استقبال از مراکز عرضه بهداشتی دام نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر بود، گفت: عرضه بهداشتی دام و قیمت مناسب از جمله عللی بود که باعث اعتماد مردم و مراجعه مردم به جایگاهها بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: استقبال شهروندان از مراکز عرضه بهداشتی دام در روز عید قربان آنقدر زیاد بود که در مناطقی همچون 2، 5، 13 و 19 تا سه مرتبه مجبور به شارژ مجدد دام از مراکز عرضه ثابت شدیم.
راد با اشاره به این مطلب که میزان شارژ اضافه دام در روز عید قربان در جایگاههای عرضه بهداشتی دام به حدود یکهزار و 600 رأس هم رسید، افزود: در جریان فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام در شهر تهران 500 سلاخ، 24 روحانی ناظر شرعی و 166 دامپزشک بههمراه حدود 600 نفر از کارکنان شهرداریهای مناطق و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به ارائه خدمت به شهروندان پرداختند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در با بیان اینکه در این ایام شکایتی از جانب مردم مطرح نشد، گفت: با توجه به نظارت کامل بر فرآیند ارائه خدمت در جایگاههای عرضه بهداشتی دام شکایتی از جانب مردم مطرح نشد فقط در مواردی چون در برخی از مراکز جمعیت زیاد بود ممکن بود مردم برای دریافت خدمات حدود نیم ساعت تا یک ساعت در صف معطل بمانند.
انتهای پیام/4105/
انتهای پیام/